Bent u ingeschreven bij onze praktijk en denkt u dat u snel hulp nodig heeft (ongeval/ nabloeding/ acute, ernstige pijnklacht)? Wij helpen u het liefst zelf, omdat we u en uw gebit kennen. Onze eerste reactie is daarom: bel ons. Buiten de openingstijden kan het echter zijn dat u ons niet aantreft. Dit zijn de mogelijkheden:
1. Tijdens de openingstijden van de praktijk belt u ons.
Probeer dit zo vroeg mogelijk te doen. Als u tussen 8h00 en 8h30 in de ochtend belt, proberen we u dezelfde dag nog te helpen.
2. Op weekdagen, buiten de openingstijden van de praktijk belt u, als het echt niet kan wachten, ons.
Als we niet opnemen, geeft het antwoordapparaat u de benodigde informatie.
Tandartsen in Arnhem en omgeving bemannen deze dienst bij toerbeurt. Voordat u de dienstdoende tandarts kunt bezoeken bespreekt u de ernst van uw klacht met de telefoniste.
Let op: Het is gebruikelijk dat u tijdens de spoedgevallendienst de tandarts direct betaalt. We adviseren u voldoende geld mee te nemen, omdat het niet bij elke tandarts mogelijk is om te pinnen. Ook dient u uw legitimatie (paspoort of rijbewijs) te kunnen laten zien.